środa, 3 listopada 2010

Grube swetry.

W tym sezonie modne są grube swetry,szczególnie modne są swetry z grubymi golfami.Swetry pasują do wszystkiego-do spodni,do legginsów,a dłuższe swetro-sukienki jak ten z New Yorker również do rajstop.
http://www.moda.net.pl/obrazki/2010/08/NEW_YORKER_4__9995-329x500.jpg

                         New Yorker-99,95 zł





Długi sweter w postaci sukienki,w norweskich wzorach (takie zwory są obecnie bardzo modne)

Swetry z golfem: zielony Moodo 69,90 żł, kolorowy H&M 59,90 zł, w paski House 99 zł, biały, New yorker 119 zł, różowy New Yorker 79,95 zł, szary Stradivarius 119 zł
 


Wyraziste góry HM z kolekcji Get Warm


H&M,cena każdego-39,90 zł

Powyższe zdjęcie przedstawia kolorowe swetry z H&M.Moim zdaniem są one ładne i tanie;).


Ja osobiście bardzo lubię swetry,dla takiego zmarzlucha jak ja-są świetne;).

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wybrałaś swetry, ale te na dole z H&M są szałowe, aż mam ochotę kupić!! (Dawno w hamie nie byłam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej masz bardzo fajny blog. Zamierzam kupić ten długi, biały sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, mam nadzieje, że blog bedzie dalej funkcjonował

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przyznać, że masz gust co do dobioru ciuchów. Świetnie wyglądasz na zdjęciu głównym

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...