piątek, 15 lipca 2011

Nivea visage pure effect all- in-1 żel-peeling-maska (recenzja)

 W dzisiejszej notce napiszę swoją pierwszą recenzję;).
  Będzie to recenzja produkty z Nivei,
  żelu-peelingu i maski do twarzy czyli kosmetyk 3 w 1.

         Efekt według producenta-skóra jest głęboko oczyszczona i wyraźnie gładsza.
         Produkt przebadany dermatologicznie.
         Cena:ok.13 zł.

      Moja ocena:

 Lekki,delikatny produkt,nie podrażniał i nie wysuszał mojej suchej skóry.Po nałożeniu
 na twarz daje lekkie uczucie zimna,Świetnie oczyszcza twarz,usuwa drobne wągry.
 Nie potrzebuję matowania,więc co do maski nie jestem pewna.Jednak spróbowałam,
 zostawiłam na 5 minut na twarzy i strasznie szczypało mi twarz...

 Opakowanie:Raczej na minus,zakrętka tuby jest zawsze wybrudzona tym żelem.

 Daję mu ocenę  4/5
 Odjęłam pół punktu za opakowanie i pół za maskę.

 A wy miałyście okazję przetestować ten kosmetyk?

16 komentarzy:

  1. ja nie stosuje kosmetyków nivea, gdyz sa na bazie alkoholu, który bardzo podraznia mi skórę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, może wypróbuję, powinien sprawdzić się do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy go nie miałam, ale pewnie wypróbuję po Twojej recenzji ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja, podobnie jak Kate, nie stosuję kosmetyków tej firmy, za to używam żelu 3 w 1 z kolekcji Garnier. blog bardzo mi się podoba. :D

    zapraszam na guerland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki! :)
    nigdy nie miałam okazji testować tego specyfiku :)
    może sprawdzę w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dodanie się do obs. też się dodaję ;)
    'i strasznie szczypało mi twarz...' to właśnie dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za komentarz ;D Dodamy się do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do "One lovely blog awards", ponieważ uważam, że twój jest świetny i interesujący ;)

    Więcej o nominacji:

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam :):**

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz :* wspaniiiiały blog.obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! ;)

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie testowałam tego, może kiedyś ;) narazie musze zainwestowac w krem do suchej cery ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam...ale chyba tylko dlatego że nie jestem przekonana do firmy NIVEA........ wole np. produkty z apteki,które wiem że pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa recenzja, nie próbowałam tego kosmetyku. Zazwyczaj używam czegoż z ziaji lub garniera. Chociaż miałam jeden peeling z Nivea, który był bardzo dobry, niestety nie mogę go nigdzie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie próbowałam tego. ale nivea jest OK. Ja najczęściej jednak stosuję oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna recenzja,nie testowałam tego kosmetyku,ale z twojej recenzji,chętnie bym w go zainwestowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam blogi tego typu :)
    oczywiście dodaję do znajomych :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...