piątek, 5 sierpnia 2011

Słonecznie;)

 Dzisiaj rano przywitało mnie słońce,ładna pogoda-to jest to czego chcę na wakacjach;)
 Wczoraj doszła do mnie przesyłka z allegro-korektor z firmy bell:

                                                       wybaczcie za zdjęcie słabej jakości...

                                                                  Nowy numer Avanti
                                                            Nowa odsłona Twista

                                                            Wakacyjne inspiracje;


  


                     P.S.Jutro bądźcie gotowe na recenzje kosmetyków z Naturali ;)

11 komentarzy:

  1. nie podoba mi się ta nowa odsłona Twista ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tutaj :) Będę zaglądać.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zwarta i gotowa na jutrzejszą recenzję :D
    Twist... Hmmm wieki temu czytałam to piśmidło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to Avanti ;]
    Zapraszam:

    http://www.kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Twista :)
    zapraszam do mnie:
    http://jagodkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspirację i czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz jak najszybciej recenzje korektora, poszukuję jakiegoś nowego i kto wie, może jak się sprawdzi to się skuszę ;) Recenzji z Naturali również jestem bardzo ciekawa.

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super te inspiracje ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...