środa, 28 września 2011

Bejsbolówka

 Cześć.Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką;). Wczoraj zamówiłam
  na allegro bejsbolówkę z kosztami przesyłki za 50 zł.Z Japan Style,to pierwsza rzecz jaką
  stamtąd zamówiłam i również pierwszy ciuch,który zamówiłam na allegro.Oby szybko doszła;)

  




































Jestem w trakcie weryfikacji konta na Szafa.pl.Już znalazłam tam fajne spódniczki
w kwiatki,więc oby kolejna rzecz z"must have" była spełniona!. Również sama z
chęcią tam coś sprzedam,jak dodam  jakieś ciuchy,to wkleję linka ;)

Wybaczcie,że taka krótka notka.Pozdrawiam ;)

13 komentarzy:

  1. świetna bluza chyba te sobie ją zamówię ;)
    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bejsbolówki są śliczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o :) a ja dziś byłam w sh i znalazłam bejsbolówkę :D tylko ze dziecięcą :P ale pasuje :) Jednak ta na zdjęciu ładniejsza ;) Czekam na outfit z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluza. co do Japan Style - średnio polecam. ostatnia rzecz, jaką kupiłam ten firmy była mierzona jakąś chińską miarą - zupełnie inne wymiary. jednak może tobie się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to mam nadzieję, że będzie dobra ta bejsbolówka:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ;]
    też niedawno zamawiałam bejsbolówkę.
    Dzisiaj mi przyszła.
    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://wikax333.blogspot.com/2011/09/rozdanieeeeee.html

    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...