piątek, 14 października 2011

Pobieranie krwi,sushi.

  Cześć ;). Pobieranie krwi mam już za sobą.Bałam się,ogromnie bałam się igły!
  Ale było minęło,w poniedziałek będą wyniki.Niestety nie wyspałam się,bo trzeba
  było iść tam na 7:30 chociaż
  dzisiaj mamy wolne z okazji Dnia Nauczyciela.Musiałam wstać o siódmej.Czyli
  jak zwykle w tygodniu szkolnym.Ale dzisiaj zimno brrr.Rano musiałam ubrać zimową
  kurtkę.O 12 idę do koleżanki i będziemy robić sushi,a później wytłumaczy mi ona matmę ;)

http://www.sushi-time.com/images/sushi.jpg
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuNDisiJihNGn7eYWTsAuSHitXnRC3gBtmPyp8HZutH_7Pvm1w6MIafhVD

http://shizuokagourmet.files.wordpress.com/2010/06/natto-sushi-roll-1.jpg


Mmm,lubię to ;)

A po południu do biblioteki,z Olą będziemy szykowały scenariusz na sobotni wolontariat.
Trzymajcie się ;)

23 komentarze:

  1. mm pycha :) Ale Ci dobrze, że już w domku jesteś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo sushi :D ciekawe jak smakuje ;d nie jadłam tego nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam nigdy sushi;)
    ja tam się nie boję pobierania krwi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym sushi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie jadłam! :D koniecznie muszę kiedyś spróbować! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham sushi ! aż chyba jutro zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam jeszcze.
    jakoś mnie nie przyciąga :D,
    ale wygląda ładnie
    kartasia-kj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love sushi =) I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ogromnie boję się pobierania krwi. Ostatnio jak byłam żyła mi pękła,bo się ruszyłam :| I dotąd mam ją ".rozlaną " a co do sushi nigdy niestety nie jadła,m
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sushi wyglądam naprawdę apetycznie ! emm, jestem głodna ! ;33 a tak wgl to super blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie jadłam sushi, ale zamierzam spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. za sushi nie przepadam,ale blog fajny!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. nienawidzę igieł:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...