wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajki i pierwszy outfit.

http://www.fantastyczny-prezent.pl/images/mikolajki.gif
 Dzisiaj 6 grudnia-czyli mikołajki;) Dostałyście coś z tej okazji,czy już ich nie obchodzicie?
 Szkoda,że nie ma śniegu,chociaż śniło mi,że będzie.Dzisiaj Kevin sam w domu,chociaż
  uważam,ze powinni go dać na święta Bożego Narodzenia, w końcu to tradycja ;).

 Również przygotowałam pierwszy Outfit.Gdy teraz na niego patrzę,brakuję mi tu
 czegoś żywszego,ale mam nadzieję,że będziecie wyrozumiałe,bo dopiero zaczynam;) 


                                         bluzka: H&M
                                         sweterek:no name
                                         legginsy:H&M
                                         buty: pożyczone od siostry
                                         czerwony pierścionek: C&A


 P.S.Włączcie telewizory o 18:45 na Polsat,gdzie zostanie wyemitowany
  Mikołajkowy Blok Reklamowy na rzecz potrzebujących dzieci.
 



                                   

8 komentarzy:

  1. ja obchodzę mikołajki i z tej okazji dostałam masę słodyczy :D chyba nie zjem tego przez pół roku :)
    czekam na 24 i na więcej prezentów, sama też muszę iść kupić.;p
    zapraszam do mnie, nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się :)
    I zapraszam cię na kolejną notkę, która ukaże się za chwilę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog . Obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem stara krowa i dalej obchodzę;)
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna tunika!!!
    obserwuje z przyjemnością:) i zapraszam do obserwowania mojego blogu

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Outfit również ;)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    www.inblue17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...