sobota, 7 stycznia 2012

Sobotni outfit.

 Cześć;).Zaczęłam poważnie brać się za bloga.Notki muszą być koniecznie częstsze,bo do tej pory było ich
 naprawdę mało.Postaram się coś jeszcze zmienić w blogu,ale jeszcze nad tym pomyślę.A teraz z góry
 dziekuję za każde odwiedziny mojego bloga,za każdy komentarz.To wiele dla mnie znaczy.Dziękuję.

 Dzisiaj wstałam specjalnie o godzinie 9,na wolontariat.Z przyjaciółką dotarłyśmy na miejsce,a tam biblioteka
 zamknięta...Poszłyśmy się przejść,porobiłyśmy zdjęcia telefonem.Stąd też,mam outfit na bloga.



Wszystko no name,oprócz tuniki New Look(SH).Wybaczcie za zdjęcia słabej jakości.


19 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk ;) fajnie tak czasami sobie odświeżyć gry z dzieciństwa, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też... To straszna tragedia dla niej, dla rodziny, dla znajomych..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek i płaszczyk ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. popieramy wolontariat ! <3
    W wolnej chwili zapraszamy do nas :
    http://shoeshigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ten kurtko-płaszczyk, chętnie bym taki przygarnęła do swojej szafy :>

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny sweterek :)
    pozdrawiam + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne włosy!!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):* i zapraszam do mnie na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutki blog . !
    Dodaję się do obserwatorów .: D
    http://prologue-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz naprawdę prześliczne włosy. czekam z niecierpliwością na kolejne outfity <3 dzięki za odwiedziny i komentarz, dla mnie także to dużo znaczy ^^

    jak już tu jestem - wybacz spam, ale bardzo mi zależy na opiniach blogowiczów którzy do mnie wpadają. włączysz się do dyskusji pod statusem o poezji?
    http://www.facebook.com/WuNoRei
    z góry dzięki i miłego wieczoru życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie:)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu!:)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...