poniedziałek, 27 lutego 2012

Oscary 2012

Cześć,dzięki za udział w poprzednim rozdaniu,przypominam,że nadal ono trwa ;).Nocą z niedzieli na poniedziałek odbyły się Oscary!.Szkoda,że Polacy bez jakichkolwiek nagród. ;(.Gali oczywiście nie oglądałam,bo spałam żeby wstać do szkoły,ale jeśli zdarzy się kiedyś okazja aby obejrzeć Oscary na żywo,to chętnie to zrobię ;). Poniżej przedstawiam kilka zdjęć kreacji gwiazd,które najbardziej przypadły mi do gustu: 


 A Wam kogo najbardziej spodobały się kreacje ? .
 Czy filmy,które obstawiałyście zdobyły statuetkę ? 

27 komentarzy:

  1. Angelina Jole jak zawsze wygląda wspaniale:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Penelope Cruz wyglądała ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 4 sukienki piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ta biała,delikatna suknia. Mmmm super :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Angelina wyglądała rewelacyjnie, szczerze mówiąc nie obstawiałam zadnego filmu bo wstyd sie przyznac ale wielu nie oglądałam (matura :P ).

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się że artysta zgarnął najwięcej Oscarów:) niektóre kreacje powalające!
    zapraszam do mnie, obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam swojego faworyta.
    A co do strojów to sporo mi się podobało ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Angelina Jolie - nawet pasuje jej ta czarna sukienka :d
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobaja mi sie ich kreacje szczerze mowiac :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia od góry ma ciekawy kolor i krój . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymałam kciuki za Polaków;)
    Ostatnia sukienka najbardziej mi się podoba gdybym miała wybierać.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w żadnej z tych sukienek bym się nigdzie nie pokazała, bo mi się nie podobają. oscarów nie obstawiałam kto i co wygra, no i ile

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się wszystkie podobają =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  14. Angelina Jolie pokazała klasę :)
    Ogółem wszystkie sukienki mają coś w sobie ;p
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki:) dużo ładnych kreacji, słyszałam, że noga Angeliny Jolie zrobiła furorę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. JLo, Angelina i Diaz wyglądały genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Angelina zdecydowanie, ślicznie wygląda w tego typu rzeczach ;)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Penelope Cruz zdecydowanie i Angelina Jolie - w ostateczności tez może być :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba mnie też najbardziej się te spodobały ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem najlepiej wyglądały ; Angelina Jolie I Penelope Cruz.
    Reszta też nie jest zła

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze? żadna kreacje nie podeszła mi do gustu ;c Jolie wygląda okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalie Portman ma swietną kreacje

    OdpowiedzUsuń
  23. niektóre kreacje b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Natalie Portman i Angelina, jak zwykle pięknie, gustownie i z klasą!! <3

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na bloga i konkurs
    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/2012/02/giveaway-giveaway-czyli-konkurs-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...