środa, 20 lipca 2011

Nowy zakup.

 Cześć.Dzisiejsza notka będzie trochę nudna,typu kartka z pamiętnika ;).
 Byłam wczoraj w Schleckerze i kupiłam balsam brązująco-ujędrniający z lirene.
 Od dłuższego czasu na niego polowałam i nie wiedziałam nawet,że mam go na miejscu
 w mojej małej miejscowości;).

                                             zdjęcie balsamu z przepyszną mrożoną kawą macchiato;)

                                                            Nowy numer"Dziewczyny"

                                             Dwa spontaniczne zdjęcia zrobione będąc u cioci:


                              Nie skomentuję wyglądu;/.Zdjęcia zrobione na czarno-biało dla efektu.

   Jutro wyjeżdżam z samego rana na trzy dni do rodziny.Przez ten czas nie będę
   na internecie.Zaległości odrobię po powrocie.Do niedzieli! ;)

33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak te kosmetyki z ziaji są dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne sandałki , no i przypomniałaś mi o tym , że czas kupić nową Dziewczynę ! :D , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. Miłego wyjazdu . ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś niestety trudno mi w to uwierzyć :/ uwielbiam mrożoną kawę <33 udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam balsam :) lubię go :) a kawa mrożona - mniam! :D
    Miłego wyjazdu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :* i wzajemnie miłego wypadu :)
    dobry ten balsam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pojecia dlacztego. moze chodzi o nie przedłużenie licencji w polsce na te kosmetyki . nie wiem ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze u rodziny :d.

    Nie pamiętam, kiedy po raz ostatni kupiłam Dziewczynę haha ;P chyba jestem już za stara na tą gazetę ;D.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) dodałam cię do obserwowanych, proszę zajrzyj do mnie
    pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten balsam to świetny zakup, ja go osobiście uwielbiam, nie daje efektu pomarańczowej skóry tylko fajny brązik:) Bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, dawno nie czytałam dziewczyny xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetny blog :D
    Także lubię czytać dziewczynę :)
    Jest tam wiele porad . :P
    Lubie też być tutaj! Czyli na twoim blogu!
    Serdecznie zapraszam do mnie :D

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy będziesz pisać recenzję na temat tego balsamu? Chętnie bym się dowiedziała o nim czegoś więcej :) Dodaję do obserwowanych i oczywiście zapraszam do mnie:

    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że mi przypomniałaś o nowej dziewczynie - przyda mi się teraz ;d. A zdjęcia fajne - efekt cz.-biały się udał ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego wyjazdu! :)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;) nominowałam Cię :) Szczegóły u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubie balsami brązujące z garniera.. zwlaszcza ten w sprayu :) fajny blog

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo dobry jest ten balsam :D
    Miłego wypoczynku u rodzinki:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne fotki <3 Mmm kawa z biedrony rlz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny blog ;) ;* obserwuje.

    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo, ja uwielbiam tą kawę. zawsze gdy idę do Biedronki to sobie ją kupuję. :)

    guerland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznac, ze nigdy nie piłam tego typu gotowej mrożonej kawy, czas wypróbowac:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...