niedziela, 24 lipca 2011

Zakupy

 Cześć;).Dziękuję za wszystkie komentarze pod notką;).Wczoraj wróciłam wieczorem,
więc dzisiaj biorę się za śledzenie waszych blogów;).Będąc w Zabrzu zobaczyłam coś
co mi się spodobało i z chęcią przeniosłabym do swojego miasta :

                                      Siłownia w parku!.Świetna sprawa,można poćwiczyć,
                                      a później pobiegać po parku;)

                                  Szkoda,że dowiedziałam się o tym trzeciego,ostatniego dnia...
                                  Tak,to bym szła tam każdego dnia...;)

  Oto rzeczy,które zakupiłam będąc w Zabrzu:

                          Timotei 2 w 1 szampon+odżywka do włosów cienkich i normalnych.

                                   AA Nawilżający krem do stóp do skóry bardzo suchej
                                                                       New Yorker

                                                               Second Hand, New Look
                                                                             Butik

 To wszystkie zakupy;).Jeszcze kupiłam gazetę "Uroda ",ale jest teraz w stanie krytycznym;D

Dużo osób pytało się o ocenę balsamu z Lirene,w jutrzejszej notce zrobię jego recenzję;).

24 komentarze:

  1. świetne rzeczy! ja też byłam na zakupach ;d
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest, jest! na żywo jeszcze wspanialsza. cieszę się że znalazłam ten sklep internetowy. Ten krem do stópek mnie kusi! szybko się wchłania? ja mam scholla ale masakra jakaś z nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, bo to nie jest normalne. Nie mogę tego Może to zabrzmieć nieodpowiednio, ale uważam, że one powinny popełnić samobójstwo, zamiast zabijać innych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak najbardziej polecam ten z quiz :) świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znajdziesz ten film tutaj jakbyś chciała bardzo obejrzeć : http://www.seans24.pl/film,1734,dziennik-bridget-jones---bridget-jones-s-diary--2001--lektor-pl tylko musisz się zarejestrować ale nie trzeba nic płacić :) podobają mi się bardzo dwa ostatnie nabytki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo ładny kolor, lecz trzeba się z nim troszkę namęczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluza ;D
    Jak byłam na wakacjach nie daleko Wrocławia, to koło placu zabaw też była siłownia na dworze ;D
    Tak, Cheetos są dobre :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy:) widziałam taką siłownie przejazdem, chyba w Bierutowie. Super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta bluzka z butiku
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna sprawa z ta silownia. gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie szamponow z tej firmy ;p ladne rzeczy sobie kupilas :) zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała taką siłownię u mnie w mieście :D.
    Świetna bluza ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa z siłownią w parku ! No i bluza urocza !

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam w okolicy taką siłownie...
    ostatnia bluzka jest bardzo ładna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne łupy:) Buziak:*

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No niezła sprawa siłownia w parku.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszulka cudna jest, aż nie chce mi się wierzyć że to z butiku, muszę się tam wybrać :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Timotei, sama go używam, przecudownie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor bluzy ! :) zapraszam do mnie :P
    http://forexamplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ciuchy zapraszam do siebie http://world-katy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...