sobota, 24 września 2011

Must have na jesień!

 Witam;). Ledwo co zaczęła się jesień,a ja znowu jestem przeziębiona;/. Na razie
 katar,ale strasznie męczy i osłabia ;/.

     Mój must have na jesień!

                  * Bejsbolówka-koniecznie kolor czerwony jak na powyższym zdjęciu.
                  Mam pytanie dla jej posiadaczek-czy jest ciepła?


         *Botki-coś w tym stylu,jak na zdjęciu ;)



      *Sweterek


            *Tenisówki


                 *Spódniczka w kwiatki

                               A jaki jest wasz must have na jesień? ;)

12 komentarzy:

  1. Mój must have na jesień to workery! Była to jeszcze burgundowa bluzka, ale tę już nabyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój myst have na jesień to:
    -beżowy płaszczyk
    -sweterek
    i bejspolówka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bejsbolówka * :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bejsbolówka - nosiłam kiedyś, ale to była wiosna i traktowałam ją bardziej jak bluzę. ;)

    Mój must have na tą jesień to : jazzówki, czarne grube rajstopy i sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. mój must have
    - ramoneska camel ( wczoraj kupiłam )
    - botki na koturnie
    i długi sweterek :)


    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie botki z kożuszkiem :)

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem przeziębiona, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:) moje must have to długi sweterek z dużymi guzikami;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)
    Mój muat have na jesień to:
    - jazzówki
    - granatowy płaszczyk
    - dużo kolorowych sweterków ;)

    Zapraszam do mnie :) www.oleska97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne masz te must have'y, ale nie przepadam za bluzami jak na 1 zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam taką bejsbolówkę z bershki, i jest ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim must have jest czerwony plaszczyk :) Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...