środa, 14 września 2011

Recenzje produktów Quiz Cosmetics

                                                            
                                     
    Cześć;) Jak obiecałam w dzisiejszej notce zrecenzuję produkty firmy Quiz Cosmetics,
    z którą miałam okazję współpracować-bardzo dziękuję ;).


                            Powyżej są kosmetyki,które dostałam.Byłam w szoku,że aż tyle!

                                                              * Puder
                                                              * Róż
                                                              * 2 lakiery
                                                              * 2 błyszczyki
                                                              * 2 cienie

                                                                     Puder

                             wybaczcie za zdjęcia słabej jakości,ale były robione telefonem co widać w lusterku;D

                               Posiada lusterko za to duży plus,a minus za gąbeczkę.
                               Zakrywa drobne niedoskonałości skóry,wyrównuje
                               jej koloryt .Trzyma się na twarzy ok.6-7 h,matowi.
                               Nie ciemnieje w ciągu dnia i schodzi równomiernie.

                                                                     Róż


                 
                            Nadaje skórze zdrowy wygląd.Ma ładny odcień i trzyma się na
                            twarzy podobnie jak puder 6-7 h.Schodzi z twarzy równomiernie.

                                                                    Lakier


                         Bardzo podobają mi się te kolory;.).Na paznokciach również wyglądają
                         świetnie i co najważniejsze wystarczy jedna warstwa lakieru;). Minus za
                         trwałość-mogłaby być dłuższa niż 4-5 dni,ale z utrwalaczem będzie dłużej;)

                                                                 Błyszczyk

                       
                                     Oceniam jeden,ponieważ drugi oddałam koleżance ;).
                                     Ma ładny odcień i bardzo ładne opakowanie.
                                     Długo trzyma się na ustach i pielęgnuje je.

                                                                 Cień

            
                                Ten drugi cień był biało-czarny tyle,że mi upadł;/
                                                Bardzo podobają mi się kolory tego pierwszego
                                                szczególnie fiolet;). Nie osypują się.


                                                        http://quiz.pl/index.php?l=pl

                         Miałyście okazję przetestować kosmetyki tej firmy? 

12 komentarzy:

  1. wow, fajny masz szablon. ^^
    lubię te lakiery "safari", mam prę kolorków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają te kosmetyki ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki. ; ) Zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery kiedys widziałam, ale nie umiem ich teraz nigdzie dorwać a wiem, że mają szeroką palete kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam okazji :)) błyszczyk ma bardzo ładny kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! I found your blog and I like it so much! love the lipstick color!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. Często widziałam te lakiery ale nigdy nie zdecydowałam się na zakup. Po przeczytaniu Twojej recenzji z pewnością wypróbuję chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z tej serii podobny błyszczyk tylko jaśniejszy jest super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...